2013-09-30 @ 11:27:28 / Hiss & Diss

Hissar och Dissar utrusning-Önskat

Det var en tjej som frågade om vi kunde hissa och dissa utrusning . Så det är klart vi kan göra det . 
Bara bra att man får lite tips om  vad man ska blogga om ,har inte så mycket ider just nu . 
 
Ridstövel Ascot
 
 
 
Dom är inte sköna,inte snygga . Och ja,påminner lite som gummistövlar att rida med . och det är vad jag tycker . Man kan inte trampa ner hälarna så lätt osv . Så det blir en diss enligt mig .Hade sånna för länge sedan,gillar dom inte . 
 
*Ridhjälm Jofa
 
Inte min stil . Gillar dom inte . Hade jofa hjälm när jag började rida . Men tycker inte att dom passar mig ,som sagt inte riktigt min stil . Enligt mig är dom inte snygga . Från hööks . 
 
 
* Täcken med dålig passform . 
Sånna täcken som åker bak . Inte så skönt för hästen . Dom täckerna gör bara så att dom får ont i ryggen . Man ska ha täcken med bra passform . Nästan alla Tottes täcken har jättebra passform . 
 
*

Utetäcke Amigo Bravo Horseware

Täcken med bra kvalite . Som back on track täckerna,amigo täckerna,rambo osv . Även dom flesta från hööks . Det täcket på bilden det har Totte . Ett regntäcke . Bra passform och det går alldrig igenom . fast Totte har i rosa :D . Fast vi köpte det inte från hööks utan från en mamma känner , 
 
*mountain horse fleece
 
Seriöst världens gosigaste . Finns ingen skönare fleece . Den är även hur snygg som helst . Fanny har även en vit . Men jag har bara den bruna.. Om ni vill ha en varm fleece till vintern så tipsar jag verkligen som här från mountain horse .
 
 
 
 
 
 


Postat av: Mariama

SV: Lycka till!

2013-09-30 @ 12:41:21 / http://MariamaMbye.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: