2013-09-04 @ 17:44:35 / Utrusning

Jag ♥ västar

 
Och nu tror ni säkert att jag pratar om ridvästar,men icke sa nicke . 
 
Utan det är sånna västar som ni ser på bilden åvan . Har JH västen från hööks,totalt älskar den . Har haft den sen den kom,typ . Så jag gillar den verkligen  Supersnygg och skön . 
Grymt bra passform,så det är en tummeupp :D . 
 
Passar både på på vintern och hösten . På hösten kan man ju ha något kallare under den och på vinern kan man ju ha en tjck fleece eller en jacka . 
 
Vet inte om dom fortfarande finns,men det tror jag. Hittar den inte på hemsidan . Så jag vet inte hur mycket den kostar,så bra minne har jag inte . 
 
Har ju fler "västar " . B.l.a en rosa. Men den är inte från något hästmärke. Men jag brukar använda den i stallet . Eftersom Totte också älskar rosa <3 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: