2013-09-29 @ 09:48:26 / Filippa

Vaknar till en söndag!

Godmorgon! 
 
Vaknade klockan nio idag . Låg i sängen och höll på med mobilen . Sedan klev jag upp hämtade datorn och satt mig
i soffan . Med datorn ;) . Ska snart äta frukost .Sen vid lunch tid så ska pappa skjusa oss till stallet :D
 
Vi ska mocka ,fylla vatten och fixa allt sånt . Sen så ska vi rida ,vet inte vart vi ska rida idag . Antingen rider Fanny ut eller i paddocken . Om hon rider i paddocken så kan jag lova att det kommer nya bilder .
När mamma har slutat jobbet så kommer hon också till stallet. Kommer säkert också vara med Tuva efter stallet . Sen äta middag osv .
 
Vad ska ni göra idag då? . Roligt att veta .Igår var det inte världens bästa bloggning,men helt okej . Man har ju annat att göra också:D . Jag har asmycket blogglust men vet inte vad vi ska skriva . Så det tar ju lite tid tills det ploppar ut inlägg man ska skriva ur hjärnan . 
 
Vi hörs mer under dagen,så kolla in här fler inlägg så ni inte missar nått ! 
 
Gillar bilden väldigt mycket,fast det var förra sommaren .
 
 
 
 


Postat av: Katarina

Hej jätte fin blogg ni har kicka gärna in på min blogg och va gärna med i veckans blogg! Kram!

2013-09-29 @ 10:57:53 / http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: