2014-04-29 @ 14:56:14 / Totte

5 senaste ridpassen!

Oj,oj har verkligen inte hunnit att skriva om ridpasen på sistonde , eller typ inget. Bara mobilinlägg,men nu är insperationen här igen . 
 
Torsdag(Fanny och Totte)
 
Red lektion på Totte . Det var typ markarbeta/låga hinder. Vi tränade på övergångar m.m. Han var väldigt lugn och duktig. Lyssanade på mig . Gick stadig i form . Supernöjd! Kändes väldigt bra . Vi hoppade i ungefär serpentier kan man säga . Världens bästa ponny ♥ 
 
Fredag(Filippa och Totte)

I fredags red jag ut med min lilla Totte . Vi red nedre och övre rundan, en superhärlig väg . Vädret var ju grymt också  ,riktigt underbart ridläger . Jag red barbacka i alla gångarter . Skritt trav och galopp. Väldigt mysig tur , bara en bus & mys tur  . Underbart!
 
En bild som Fanny fotade på mig och Tott när vi kom tillbaka från turen . 
 
 
Lördag(Fanny och Totte
 
Red i paddocken nere på klubben. Tränade lite dresyr . Serpentiner galoppombyten . Från början var han väldigt pigg . Men i mitten och på slutet var han superduktig och lyssnade super. Vet inte riktigt inte vad jag ska skriva mer än att jag är supernöjd . 
 
Söndag (Filippa och Totte)

I söndags red jag till kvarsätt och konditionstränade lite runt galoppbanan . Först ett  varv i trav , sen ett varv i galopp, sista varvet red jg halva i galopp och halva travade jag av honom . Galoppbanan är väldigt stoor , jag är nöjd över Totte och han skötte sig bra .
 
 
Måndag

Igår gick jag ut en prommis med Totte , Linn och Fanny gick ut med hundarna. Vi var ute i kanske 40 minuter , gick upp för en backe och runt masten typ . Så Totte fick en liten vilodag kan man säga .  
 
 
//F&F
 


Postat av: Anonym

Kan totte göra galoppombyten och skänkelvikningar? SNÄLLA kan ni göra en video på det?

Svar: japp , det kan han :) visst kan vi ordna det .
None None

2014-05-01 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: