2014-04-15 @ 07:37:48 / Allmänt

Godmorgon tisdag<3

Godmorgon och välkommen tisdag !

Har precis fixat färdigt allt , så straxska jag börja dra mig till skolan . Många har redan fått påsklov, men vi går tills imorgon sen får vi lov:D Efter skolan ska vi till stallet , Vet faktiskt inte vart totte ska ridas idag , vi kanske jobbar lite från marken . Vem vet ! Sen har vi träningsmatch , alltså i fotbollen .Det är så min dag ser ut , ska även plugga lite ikväll och se på ryttareliten såklart.

För er som undrar, igår red totte ut en mys tur . Jag red tillsammans med Jenny i skritt och trav, vi red i ca en timma . Red även Rebeckas ponny Putte, då hon har blivit sparkad på handen och inte kan rida . Det gick bra :)

Ha en jättebra tisdag alltsammans så får vi höras:) 

//Filippa 





Postat av: Ett fan

Om man vill sponsra er vart ska man skicka till er då?👄

2014-04-15 @ 14:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: