2014-04-06 @ 20:33:19 / Utrusning

Inköplistan för Totte!

Nästa gång vi är på hööks , ska nog dit i veckan .Så ska en repgrimma köpas , en repgrimma med tyglar till .Den verkar bra , har hört nån som tipsat den  .Tyglarna är avtagbara . Eftersom vi ska börja rida med grimma nån gång i veckan , Totte funkar GRYMT på det . Han blir såå mycket lungnare,mer stilla med huvudet osv . Nu tappade vi bort oss lite .. Men den ska köpas , det "sättet" kostar 179 kr . Ett bra pris enligt mig :) 
 
Har ni det "repgrimmesättet",isåfall får de hiss eller diss av er ?
 
//Filippa
 
 


Postat av: Agnes

Sån vill jag också ha! Jag provade att rida med bara grimma och grimskaft idag men det gick inte så bra, eller min ponny var super duktigt men grimskaften som tyglarna då var alldeles för långa! Så en riktig repgrimma utan bett ska verkligen köpas! Kram<3

2014-04-06 @ 20:39:02 / http://agnesaxtelius.se
Postat av: Anjelica Westin

Jag har köpt den till min häst. Dock har jag inte ridit i den pga a att hon har ont, men från marken funkar den kanonbra! :) Den är smidig att använda, dock är den liten i storleken.

2014-04-07 @ 16:02:43 / http://kallblodssto.blogg.se
Postat av: Anonym

Diss!!

2014-04-17 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: