2014-04-08 @ 15:16:00 / Filippa

Skoldagen avklarad )

Hej på er alla läsare :)
 
Kom hem från skolan för ett tag sedan, vid två kanske. Tio över två  . På skolan hade vi SO, slöjd och elevens val . På elevens val håller i på med en skoltidning , så jag Fanny och Emelie gick runt och intervjuade folk i närheten . Emelie har varit hemma hos oss ett tag nu , vi har fikat och kollat på en serie . 
 
Ska strax till stallet , när mammis kommer hem . Totte ska egentligen vila , men jag och Fanny tänkte släppa honom i paddocken , träna lite från marken och lite tricks . Allt annat ska självklart också fixas :) Efter stallet är det fotbollsträning och ryttareliten. En bra dag :) 
 
Kan berätta om gårdagens ridpass ,jag och Hedvig skulle rida ut . I skogen mötte vi även Tove , så hon red också med oss . Vi skrittade och travde mycket , alla pållarna var snälla och duktiga och påvägen hem ganska heta ;) Dom tyckte att det var roligt ,vi red ganska länge . En och en halv timme. Långtur kan man säga .Red långt bort mot hov . Kul var det :) 
 
Hoppas ni får/haft en bra dag alla fina läsare , finns det något speciellt ni vill läsa ? Som vi kan skriva , det är lite tomt med ideer i mitt huvud just nu . 
 
Jag och Hedvig efter en liten photoshop .
 
//Filippa
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: