2014-08-15 @ 22:16:05 / Filippa

Dagens tävlingsresultat!

Det är ju meeting på hemmaklubben i helgen , norrlandsmästerskapen . Regional/nationel tävling på gräsplan . Jag hoppade en klass idag och Fanny ska hoppa på söndag , han får vila ifrån hoppning imorgon . Jag hoppade ju LC , vilket motsvarar 80 cm . 
 
På framhoppningen kändes han bra , han hoppade fint . Vart några språng som vart lite dåliga , lite att han trampade in lite och så . Men annars kändes han fin . Inne på banan vart han supertaggad :D Första tävlingen för mig och Totte på gräs . Totte har ju hoppat på gräs innan men inte med mig . Han var jätteglad och taggad .Vilket är superbra . Han hade grymt tempo , hoppade alla hinder såå fint . Han trampade inte in eller nått , bara fina språng . Tyvär fick vi ett skitpet på hinder nr 8 . Bara otur .Är jättenöjd . Det var så kul tyckte både jag och Totte . Hade en grym känsla . Sen red jag upp till stallet och duschade av han , gedde han massa morötter osv . Det var han värd!Film kommer strax , håll koll . 
 
Sen tittade vi även på massa klasser , fotade lite och jobbade .Vi jobbade som vetrinärasisistent tror jag det heter . 
 
Bilderna åvan har en tjej som heter Victoria fotat . 
 
Denna bild har Fanny fotat .
 
Fina ,fina ponny ♥
 
//FILIPPA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: