2014-12-31 @ 18:28:22 / Allmänt

Ett av de bästa iår!

Idag red jag ett dressyrpass i ridhuset. Ett av dom bästa dressyrpassen iår, han var då sjukt fin , lyssnade på mig och allt. Jag skrittade ner till ridhuset .

Jobbade han i skritt , ställde han . Travade sedan i kanske 20 minuter.Mycke olika saker i båda varven. Han var otroligt fin och lyssnade på mina hjälper .Sjukt fin i formen var han , jag hade honom "med mig ". 

Nästa vecka på tisdag är det maskerad dressyr . Jag och Hedvig ska vara ett par , hon med hennes ponny och jag med Totte. Vad vi ska vara avslöjar jag inte än. Så jag tränade på dressyr programmet , jag var helt själv i ridhuset så jag passade på. Det är LB:2 jag ska tävla. Så jag red igenom det en gång. Han var väldigt fin, galoppen likaså .Det satt nästan perfekt , inte riktigt. Lite små saker som man kan fixa till bara . Jag red även igenom vissa delar ur programmet. Travade sedan av och skrittade hem. Jag är supernöjd med Totte , verkligen ett toppen rispass som avslut av 2014. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: