2014-02-22 @ 19:48:00 / Filippa

Mys tur !

En riktigt mystur tillsammans med Filippa idag !
 

Innan turen borstade jag Totte , kände igenom honom och myste . Han fick massa gotti osv . Vi red nedre och övre rundan . En av både min och Tottes favorit vägar . Supermysig ridväg , verkligen :) 
 
Dom fick skritta fram först . Vi travade hela nedre kan man säga , annars får dom så lätt styltor. Jobbade inte Totte något , ställde inga krav eller så . Men det är ju skönt att bara mysa på. Han hade öronen rakt frammåt hela tiden , exakt hela tiden ! Galopperade uppför en backe , ställde inga "krav" på honom då heller . Han fick bara springa som han ville kan man säga . Kul var det i allafall , sen travde vi av dom lite och resten skrittade vi .
Supermysig tur verkligen , underbara ponny ♥ Efter ridturen borstade jag extra länge , myste på, flätade hela manen och bara myste på .Hur mysigt ? Totte höll nästan på att sommna, gullponnyn! Mamma och Fanny mockade, fyllde vatten, packade hö och fixade allt sånt medans jag red . Även duschade dom vår hund Ella  . 
 
Påvägen hem köpte vi lite godis och sånt , mello ikväll . Mys . Hoppas det är nån bra med , vet att Anton Enwald sa vara med och han är ju bra . Strunt samma , vi får helt enkelt se . ..Ska ni se på det ? 
 
Hörs senare :D //Filippa
 
Såhär såg vi ut idag , vi syntes i allafall, hihi .
 
 
 


Postat av: Tuva

Sötaste ni!

2014-02-22 @ 20:38:27 / http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Josefine

Åh vad söta ni var i rosa! :D Dock föredrar jag själv gult då det syns lite bättre!

2014-02-23 @ 00:09:44 / http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: