2014-02-23 @ 10:48:17 / Filippa

Söndag !

Söndag idag . Vad tycker ni om det då?
 
Jag gillar söndagar men endå inte . Sista helgdagen , fubbo er som har lov nu . Men vi har det nästa vecka  . Intressant jag vet  . Aja , jag och Fanny har varit ut i det fina vädret och tagit lite bilder . På oss själva , hihi . 
 
Man märker att våren är påväg hit nu  , solen skiner . Synd bara att det är snö kvar , nu får den gärna försvinna . Vi ska strax åka till stallet . Fanny ska rida ut , jag ska väll mocka och fixa allt sånt . MYS ♥
 
Efter stallet ska vi nog åka slalom , med mina underbara kompisar Tuva och Hedvig  . Sen hem och se på ponnyakuten, duscha oc göra lite söndagsrutiner . En grym dag och grym helg har det vart! 
Vad ska ni hitta på för spännade en söndag som denna
 
Hoppas ni får en riktigt bra dag i allafall , för att det ska jag ha . 
Bjuder på en bild på mig som Fanny fotade .
 
Ha en grym dag!
⁄Filippa
 


Postat av: Philippa ♥

Har lov nu :) Älskar er design, var den gratis? Kram <3

2014-02-23 @ 11:29:38 / http://philippawilkens.blogg.%20se
Postat av: Julia

Vad har ni för app när ni redigerar på videofyme? :)

2014-02-23 @ 12:37:06 / http://juliabrodins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: