2014-01-27 @ 21:20:35 / Filippa

5 sanningar om..

Totte
 
* Han älskar banan , han gillar allt man kan äta men när han ser banan blir han helt till sig.Han her ut läppen i luften ,han vill ha " ge mig bananen " .Gullponnyn .
 
* Totte hatar att stå still på hemvägen när man har varit och ridit , på dit vägen går det bra ,men på hemvägen så vill han hem , då vill han helst inte stanna..
 
* Han är världens snällaste ,skulle alldrig falla sig in att bita eller sparka någon ,lätt snällaste och sötaste ponnyn .
 
* Han är väldigt pigg i ridningen , men han är en läromästare . Han lärt mig sjukt mycket på honom . 
 
* Han (och vi) har en transport som det är en bild på Totte , samt står det hans namn och våra namn , snyggaste transporten . 
 
Mig 
 
*Jag kan typ inte rida i omatchade outfits ,som tex röd tröja och rött schabrak . Det är inte så bra färgkombination , om man ska ha rosa så ska man ha bara rosa , och kanske svart , om man har rött ska man ha typ rött/vitt . Även fast man bara rider ut vill jag helst ha matchade outfits . 
 
*Jag är väldigt kort för att gå i femman , eller så är det dom andra som är lång ;) Så kan det vara.. 
 
* Jag har börjat gilla dressyr mer och mer nu  , förut var det inte kul alls , men nu när man lärt sig mer , hittat knapparna på Totte så är det faktiskt väldigt roligt . Fast det kommer alldrig bli roligare en hoppning . Men roligt är det . 
 
* Jag hatar att ha stökigt i rummet , fast jag har oftast städat om jag ska vara ärlig . Hatar när det typ ligger saker på golvet å så . 
 
* Totte är våran första egna ponny , världens bästa ♥
//Filippa
 
 


Postat av: Emmy

Jag är för lång för att vara femman enligt mig, 166 cm! :O vill typ bara 150, så jag kan rida på ''min'' c-ponny längre (går typ 1 år till :'()

2014-01-29 @ 18:20:26
Postat av: Emmy

femma*

2014-01-29 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: