2014-01-31 @ 14:58:20 / Filippa

Fredag -bästa dagen på veckan !

Fredag =helg 
 
Fredag är ju favvo dagen på veckan , skolan idag var väll som en helt vanlig dag. Hade inga speciella lektioner , läste ut min bok som jag lånade igår . Det gick fort , boken heter typ Eva och Adam , också nått med  pyamasparty. Kom inte riktigt ihåg  ,men kan tipsa den om ni vill ha nån bra bok att läsa . 
 
Nu ska jag fika lite sedan står stallet på schemat, en uteritt .  . Ska försöka rida medans det är ljust , som bara händer på helgerna typ . Dom som äger Shanti är bortresta så vi ska även ta hand / rida henne . Jag och Fanny tänkte rida en liten uteritt idag. Mysigt ! Fanny ska rida Totte och jag Shanti . 

Igår fick vi frågan om vi ville vara med på Leif Hall träningen som är idag , men Totte hoppade ju i onsdags , också var det markarbete igår . Så vi tyckte lite synd om honom , så han får en uteritt i stället . Det är roligt det å , även fast det är kul att hoppträna :D  Ikväll kanske vi också ska åka lite slalom , inte säkert men kanske .Om inte det blir det väll lite fredagsmys framför datorn och tv:en ,med lite godis och chips . 
 
Igår var bloggen inte på topp , hann inte och hade ingen lust . Men idag har jag blogglust upp till 100 procent . Så förvänta er inlägg . Tycker ni är lite dåliga på att kommentera vad ni vill läsa om . Mycket enklare då , så man vet vad ni vill läsa om . Kommentera va ni vill läsa om här nere !
 
Hörs senare under dagen , riktigt taggad på helg . Mycket uppdate , mycket roliga saker händer osv . 
Hoppas ni haft en bra fredag sålänge , också får ni ha det bra dom timmarna som är kvar av denna dagen .
Puss //Filippa
 
 
En liten selfie pick som jag tog imorse , hihi . 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Sophie

Jag tycker att ni kan skriva lite stalltips och vad ni använder för schampoo och sånt på Totte. Sen kan ju ni ha en gästblogg av en läsare. Visa bild på ert/era rum.

2014-01-31 @ 16:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: