2014-01-23 @ 22:09:09 / Filippa

Gårdagens hoppträning!

Hoppträning för Catta igår , vi hoppade fyrkombinationer . Det var i ungefär 80-90 cm . Totte hoppade såå bra och allt var bra . Innan vi hoppade också , han jobbade bra , var lydig osv . Allt satt perfekt liksom , prinsen . Ni får film istället för att jag skrivet så mycket , roligare det :D Kan i allafall säga att jag är jättenöjd över Totte , kingen ♥ Både Totte och jag tyckte att det var superkul , han lyssnade på mig . Hade öronen spetsade frammåt hela tiden . Catta (alltså hon som vi tränar för ) tyckte också att det var bra . 
 
Tog inte videoklippen i någon speciell ordning . 
 
//Filippa


Postat av: Irma

En fråga bara: varför kör ni via youtube och inte via vfm som ni gjorde innan? :)
Fina! :3

2014-01-24 @ 15:45:20 / http://tiptopryttarna.blogg.se
Postat av: Tilda - TLryttarna

Hej, hoppas du haft en bra helg hittils!

Vi här på TLryttarna vill förbättra bloggen så mycket det bara går. Så det skulle vara SÅ snällt om du ville gå in och skriva en liten kommentar om vad du tycker om bloggen.

Skulle vara så snällt, och förlåt om jag verkar jobbig, vill bara höra andras åsikter :)
Kram! //Tilda - TLryttarna

2014-01-25 @ 01:06:44 / http://TLryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: