2014-01-23 @ 21:47:58 / Filippa

Hemma från kylan !

Hej hej :) 
 
En fullspäckad dag idag  . Först skola , inte en helt vanlig dag ;) Gjorde det sista inför viifemman kvartsfinalen som var idag . Fixade det sista med skyltarna å så , åt mellanmål på skolan som vi inte brukar göra . Sen åkte vid till njurunda  . Det var där kvartsfinalen höll till . 
 
När vi kom dit körde vi först en test omgång typ , sen åt vi lite fika . Sen fick vi göra vad vi ville i ungefär 2 timmar .Klockan fem körde det riktiga i gång , hörde ni på radion ? :D  Startade väldigt bra  ,ledde ganska länge . Sen ledde dom med ett poäng hela . Om vi skulle haft rätt på sista frågan skulle vi vunit . Ingen av lagen hade rätt på den . Men den var ganska svår tycker jag . 
 
Man blir väldigt nervös ska jag säga er , man sitter typ i studoir . Svårt att förklara . Inte för att jag tror ni bryr er så mycket , men det var en cool upplevelse . Synd bara att vi förlora med ett poäng , lite surt . Men vi var egentligen bättre en dom ;) . Det var i allafall kul , men väldigt nervöst . Man ville ju vinna..Men vi ska vara glada att vi tagit oss enda hit tycker jag . 
 
 
Sen åkte vi till stallet ,red och fixade allt i denna kylan . Typ 22 minus . När vi hade fixat allt åkyte vi hem , åt lite donken . Snabb och bra mat ;) .
 
Bjuder på nån bild från vi i femman, nå mer orkar jag inte nu . Lite smått trött . 
Hoppas ni haft en riktigt bra torsdag , har inte hunnit med bloggen idag , tyvär. Men ni vet ju varför ..
 
//Filippa
 
 
 
 
 


Postat av: Katja

Att förlora med bara 1 poäng är väl ingenting! Ni kunde lika gärna ha vunnit! Rolig erfarenhet också, att sitta i direktsändning i en studio. Krama den lurviga lilla vita och aprikosa ponnyn från oss.
Kraaaaam

Svar: Ja :D Klart jag ska pussa lilla gulle Totte ♥Kramis
None None

2014-01-25 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: