2014-01-25 @ 10:39:00 / Filippa

Resultatet hos frissan!

Igår var jag och Fanny hos frissan , var ett tag sedan så det behövdes. Vi hade dipdaye (stav) förut .Men efter ett år försvann det typ . Så vi fixade det , sen klippte vi topparna samt klippte upp håret lite. På första bilden är det vanligt och på andra bilden är det lockat . Jag tyckte i allafall att det blev riktigt snyggt , håret känns mycket fräschare och tjockare .Tycker ni att det vart fint ? Carro är verkligen bästa frissan ♥
 
//Filippa
 


Postat av: Anonym

Sluta puta med läpparna !
Lilla gumman, du går i femman...

Svar: Bry dig inte , låt mig se ut som jag vill . Tror du jag bryr mig om vad du skriver ? Nej , inte direkt ... Du är verkligen sååå feg som inte vågar stå för den du är. Undra hur många gånger du har kommenterat taskiga saker ? Anonymt . Jag blir verkligen såå iriterad , du vet att vi ser din ip adress , så jag vet vem du är ..
None None

2014-01-25 @ 15:43:33
Postat av: Sophie

Vad snyggt det blev!!!

Svar: Tack :)
None None

2014-01-27 @ 07:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: