2014-01-17 @ 15:05:21 / svar på kommenter!

Svar på tal!

 
Svar : 
 
Var bara tvungen att svara på denna kommentar som dök upp . För det första kan jag bara säga , va oanonym . Alla har ett namn , även du . Samma som kommenterar anonymt varje gång . Du tjänar inget med det . Bara oerhört fegt ska jag säga . Men över till rybriken . "Svar på tal" . Väldigt konstig kommentar tycker jag . Alla har motgångar , right ? Men även framgångar . Och om vi då har /har haft mycket framgångar nu på slutet är väll det bara bra , avensjuk för att Totte är så fin? Jag blir sjukt glad efter varje pass som går bra  , vi och Totte har blivit mycket finare nu på slutet tillsammans . Va glad för det . Varför ska jag skriva att det går dåligt om det inte gör det får jag fråga , ska jag ljuga? Nej . Självklart skriver jag också om det går sjukt dåligt ,men det har det inte gjort på slutet . Och det är såå kul . Totte har blivit superfin i dressyren som vi lagt lite åt sidan och nu ska börja köra hårt med . Vi har fått bättre sits och det går almänt bra . .Sjäklart ska vi skriva om vad vi tränar på och samt motgånagar . Det hör ju till liksom . Det är ju inte hela tiden det går perfekt .Hoppas du fick svar på din fråga :) Kommentera om det är nått mer du frågar om , men va gärna inte anonym då .
 
Hörs senare alla glada människor :D 
//Filippa
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Lilla gumman, jag tror att personen som kommenterade ville få fram att ett ridpass är aldrig 100% ! Jag håller med hon/han som skrev att ni lixom skriver att det gick SUPERBRA HELA ridpasset !!
Vilket är inprencip omöjligt !:)

2014-01-17 @ 18:44:24
Postat av: Antonia

Okej inget hat här, bara för att jag säger detta behöver ni inte direkt anmäla mig osv men håller med båda över, om ni skriver att han va superfin ett ridpass, visst det köper jag, min häst är också fin ibland men det är alltid så att t.ex han drog lite på en långsida eller han lyssnade inte på volten en gång, jag tror faktiskt inte en ända häst kan bara vara perfekt ett helt pass för isåfall ställer inte ryttaren något krav ju?

Vill inte hata men ni svarade ganska elakt i inlägget, h*n ville ju vara snäll och bara säga som h*n tyckte men ni hängde upp er på att h*n va anonym, nej, nej.
Det skulle vara mkt bättre om ni skrev: Gud så jobbigt att du är anonym men jaja.. Asså sååå mkt trevligare än 10 meningar om att de är tråkigt av vara anonym är såå mkt onödigare.


Hoppas ni fattar att jag inte menar något dåligt men håller med dom.

2014-01-17 @ 19:51:59 / http://antoniajohans.blogg.se
Postat av: Antonia

Förresten det är super kul att det går så bra för er nu!

2014-01-17 @ 19:53:29 / http://antoniajohans.blogg.se
Postat av: Antonia

Läste hela ditt inlägg nu och insåg att jag hade en del fel i min låååånga kommentar men tänk bort den kram

2014-01-17 @ 19:55:24 / http://antoniajohans.blogg.se
Postat av: Elvira

Ibland, förstår jag inte hur folk orka hålla på. Vem tycker lxm inte att sin ponny är fin? Jag tycker mina ponnyer är jätte fina för jag går lxm går inte runt och säger att min häst är ful. Jag förstår mig inte på "anonyma" personer.
Kram

2014-01-17 @ 21:25:50 / http://elvirabrask.horseworld.se
Postat av: Irma

Anonym: om du håller med varför kan du ej stå för det och väljer att vara anonym?

Förresten, ibland kommer vissa veckor hästen går perfekt, och det är askul 😋

2014-01-18 @ 07:27:52 / http://tiptopryttarna.blogg.se
Postat av: Emma skoglund

Nu ska jag säga mitt! Vem säger att ens häst är ful, eller han ser väl ok ut? Man brukar väl säga att "min häst är urgullig" eller nått sånt, har jag fel? är det bara jag som säger sånt? Jag tycker det är normalt att säga så?!
Och vem har bestämt att ett pass kan inte BARA vara bra? ibland vill man bara spola ner ridpasset för att det gått skit. och ibland vill han klistra upp ridpasset på himlen och säga "detta ridpass kommer jag aldrig glömma!"
MEN SJÄLVKLART att ett pass kan gå 100 bra. hästen går som hen vill, den tittar inte på något, allt sitter 110! Så nu tycker jag att några har fel! :) ETT pass kan gå 110 BRA! Några vet bara inte vad dom snackar i! :) Filippa och Fanny, inget är mot er. Jag tycker ni ska fortsätta som ni gör. eran blogg. eran ponny och erat liv.
Lägg inte energi på komentarer som inte är positivt tycker jag :) Kram till er, ni är grymma tycker jag och detta var min åsikt!!

2014-01-18 @ 21:26:04 / http://www.emmaskoglund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: