2014-01-28 @ 12:00:00 / dagens läsarfråga

Tisdagens läsarfråga !

Vad gillar ni bäst ? Att rida i ridhuset/paddocken och hopp eller dressyrträna , rida hårt ..Eller gillar ni mest att rida massa härliga turer i skogen ? 
 
Om jag ska svara på den här frågan så vet jag inte riktigt. Älskar att träna , hoppning ,dressyr och markarbete . Ja utvecklas , men det är även vädigt kul att rida ut och mysa i skogen , galoppera uppför backar , mysa på , hoppa stockar och sånt . Det är också det bästa som finns . Det är olika , roligt att variera . 
 
//Filippa
 


Postat av: Agnes

Jag gillar alla! Men om jag ska hoppträna så gillar jag mest ridhuset, men om jag ska föra ett vanligt dressyr pass så är det i paddocken. Men att galoppera i skogen är typ det härligaste som finns! Sjukt fin blogg//ett sjukt stort fan! <3

2014-01-28 @ 19:29:19 / http://www.agnesaxtelius.horseworld.se
Postat av: Tuva

Gillar det mesta men dressyr är en favorit ;)

2014-01-28 @ 20:47:42 / http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: