2014-07-10 @ 23:04:37 / Filippa

Bettlös mystur !

Idag red jag och Tottesmåtte ut på en mysig uteritt i grimma och grimskaft . Totte älskar verkligen att rida bettlöst .Jag tycker också att det är mysigt för den delen . Vi red övre rundan lite lungt i alla gångarter . Bara myste på i det fina vädret , självklart fixade vi allt annat i stallet också . Jag , Fanny , Hedvig och pappa var även och badade idag . KUL.
 
//Filippa
 


Postat av: Tuuli Elmgren

Superkul att rida bettlöst, han verkar verkligen trivas! Skulle vara roligt att se ännu lite fler bilder och filmer när ni rider honom bettlöst, det ser superfint ut vad jag sett hittills :) Inte många som kan rida så fint bettlöst.

2014-07-11 @ 12:51:46 / http://naturalponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: