2014-07-16 @ 22:36:37 / Fanny

Dagens mysiga ridpass ♡

Hej på er alla glada! 

Idag har dagen vart superbra. Först på morgon var vi med Marie. Vi gjorde lite allt möjligt. Åt glass , ja men allt möjligt.

Sedan åkte vi till stallet. Först så kom mammas kompis med fam. till stallet . Barnen är 4år och 10 år , och dom fick rida Totte lite. Jätte roligt tyckte dom att det va :) fikade gjorde vi också.

Sedan red jag ut med Filippa och Linn. Filippa red Irre, Linn red Knubben . Och jag red Tottis. Vi red övre och nedre rundan. Red även in en liten stig. Men vi red i alla gångarter och ponnysarna var jätte duktiga ♡ 

Sedan mockade vi och fixade alla stallsysslor. Även fixade allt till tävlingen imorgon. Smorde allt, bytte outfit . Duschad totte osv. 

Sedan gav vi ponnysarna kvällsmaten och sedan åkte vi hem. När i kom hem åt vi mat :) Sedan var vi även med Michelle 

Har verkligen hunnit med väldigt mycket idag . Men väldigt roligt har det varit. Nu ska jag sova , så jag säger väll godnatt . 

/Fanny 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: