2014-07-17 @ 23:23:00 / Fanny & Filippa

Dagens tävlingsresultat!

Fanny och Totte (LD
 
Red inte fram så överdirvet länge,eftersom det var supervarmt. Men red fram lagomt. Hoppade 1 språng på varje hinder. Alla språng kändes jättebra. Var inge nervös heller. Vilket var superskönt. Banan var ganska kort. Clear round var det också . Inne på banan hoppade han superfint verkligen. Är jättenöjd. Nollade och fick en liten rosset med mig hem . Är verkligen supernöjd över Totte. Världens finaste! 
 
 
 
Filippa och Totte (LC)
 
Det var väldigt varmt idag , så Totte var ganska trött när vi fixade honom . Han hade ju redan hoppat LD . Så han fick betfor imellan klasserna och en blöt handuk över sig . När jag väl började rida var han väldigt pigg .Så fort jag började galoppera kuta han iväg . Trodde att det skulle vara lite tvärt om .Hehe ;) Hoppade en gång på lilla , två på räcke . För det första språnget var inte så bra , och en på oxer . Inne på banan hoppade han jättefint , hade ett jättebra flyt till 10: an . Totte hoppade jättebra å enkelt . Men till hinder nummer tio vet jag inte vad jag höll på med . Jag red så dåligt . Eller egentligen vet jag inte vad som hände . Totte stannade och jag flög av . Fattade inte hur jag kunde ramla av , näst sista hindret i omhoppningen . Bajs . Är jättenöjd med Totte men mindre nöjd med mig .Totte fick morötter och såklart berömm . Det var han värd . Totte kändes i allafall super hela banan . Alltid surt att bli utesluten ,men sånt händer liksom . Bästa ponnyn ♥ Det var ju såå himla vart , så både ryttare och häst svettades . Jag hade världens varmaste kavaj på mig , den är typ fodrad .Smart :D 
 
Vi matchar hindret ,med vår röda outfit . 
 
Om någon fotade , då får ni gärna skicka :D 
/Fanny&Filippa


Postat av: Linda

Kolla gärna in min blogg👌
Såg er igår ni hoppade jätte fint ♥️

2014-07-18 @ 12:44:15 / http://lindazbeauty.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Fina bilder :D

2014-07-19 @ 15:54:10 / http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: