2014-07-22 @ 23:31:07 / Filippa

Dagens varma och mysiga tur !

Åh ,det har varit såå varmt och skönt i flera dagar nu . Underbart . Som utomlands ..
 

Dock blir det ju väldigt jbbigt för hästarana i denna värmen , i den hagen som Totte gå i just nu finns det ingen skugga , kanske pytte,pytte lite . Så när det är som varmast får vi ta in dom mitt på dagen .
 
Jag och några kompisar + Fanny sov i stallet idag , i våran husvagn . Kul :D Fixade allt i stallet ,åt frykost ,tog in småtte  . Borstade och fixade sen red jag och Julia väg på en barbackatur .Det var väldigt varmt, men det vart ju lite skugga eftersom vi var i skogen. Vi red nedre och övre rundan i alla gångarter . Också red vi även ner till ån och badade .Vattenponnyn Totte som älskar att båda , han älskar att stå och plaska i vattnet så jag fick en del vatten på mig också . Skönt .Supermysig tur i allafall och pållen skötte sig fin,fint . Vi red i shorts och linne . 
 
Var i stallet typ hela dagen , hade även stallmöte. Sen åkte vi hem och åt och gjorde inget särskilt . Sen var vi på fotbollsträning , och sedan åkte vi och nattade pållarna .Gick även en liten prommis med Totte , kvällsprommis♥ 
 
Godnatt ,sov gott 
 
Älskling och jag på hemmatävling , LC+5
 
//Filippa
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: