2014-07-03 @ 23:15:48 / Fanny & Filippa

Gårdagens + dagens ridpass !

Gårdagens 
 
Igår red jag och fem andra ut en långtur . Fanny red Totte , Julia Frans , Vilma red Dunxie , Linn knubben , jag ett gotlandsruss som heter Irre ,och Hedvig ett gotlandsruss som heter Yra . Vi red en 2 timmars tur .Hela hovvägen , ända tills det tar slut . Skrittade bara fram och av sedan fick dom trava och galoppera hela vägen , väldigt bra konditionsträning . Så pållarna var svettiga . Men det var supermysigt , vi reacade osv . Superkul och alla pållarna var jätteduktiga . 
 
 
Dagens 
 
Idag red jag barbacka i paddocken , solen sken som igår :) Enda tills vi skulle rida hem då det börja spöregna och åska . Konstigt väder .. Men Totte var i allafall superduktig . Han var väldigt pigg och ofokuserad från början . Men gjorde lite lydnadsövningar , mycket skrittjobb . När han blev lugn så jobbade jag mycket trav , runt fyrkantsspåret , på volt , serpentiner osv . Totte var duktig . 
 
Ignorera mina skänklar på benen . 
 
//Fanny & Filippa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: