2014-07-29 @ 10:08:52 / Filippa

Gårdagens ridpass

Totte : 
 
Totte fick gå på prommis igår med Fanny , han har en lös sko  . Så hovis kommer idag och då ska han få nya skor . Men han tycker bara att det är skönt att ta det lungt . 
 
Taggad till nästa tävling :))
 
Chaba : 
 
Jag red lite lungt i paddocken på honom , mycket skrittjobb  . Bakdelsvänningar .Han vill gärna gå ut mot höger så då tränade jag på att han inte skulle det . Så det var jag noga med . Sen jobbade jag också trav i låg form . Och tog en galopp i båda varven . Han var dutti . 
 
 
//Filippa
 
 


Postat av: Tuuli Elmgren

Jag måste bara skriva det här!
Fanny och Filippa, ni är RIKTIGT duktiga. Det är ganska sällan jag tycker att "traditionella" ryttare, särskilt ponnyryttare, rider väldigt trevligt (tyvärr). Men vad jag sett genom er blogg så rider ni riktigt mjukt båda två - och Totte ser väldigt glad ut. Genomlycklig!

Ni ska vara jättestolta över er själva tjejer. Det är få som är så mjuka i sin ridning och även så duktiga för sin ålder. Ni kan komma långt oavsett vad ni vill hålla på med inom ridsporten :)

Stor kram och ta hand om er!

2014-07-30 @ 12:10:17 / http://naturalponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: