2014-06-19 @ 18:10:59 / Filippa

Roligt ridpass :)

Idag red jag ner till paddocken . Eller ja , som det heter "nya banan " . Förstår inte varför den kallas nya banan den har liksom funnits i 100 år .Haha .
 
Hade planerat att hoppa lite , så vi gjorde det . Hedvig och Fanny byggde fram lite hinder , okej . Alla var redan uppe . Men vi fixade dom lite . Hoppade först fram på lite små hinder , kanske 60 cm . Hoppade lite diagonaler osv . Räcken , oxrar , kryss  och en låda . Höjde lite då och då . Hoppade inga höjder , det vart nått på 80 cm på slutet . 
 
Totte var så himla duktig , han tyckte att det var så kul . Han har ju inte hoppat på ett tag så inte så konstigt . Han verkligen taggade till .Skrittade helt vanligt , också skulle jag korta tyglarna då far han iväg med ett bocksprång . Gullponnyn ♥ Samma i galoppen ,när jag skulle galoppera mot hindret studsade han liksom.Kul :D  Han var grymt dutti i allafall .Hoppade som en king , han är ju en king så det är klart . Nöjd med honom i allafall , kul var det . 
 
Hade inte världens bästa sits enligt mig själv . Men titta på Totte istället .Fanny fotade , och Hedvig :) 
Skriv en kommentar om film önskas .
 
//Filippa
 
 
 
 
 


Postat av: Agnes Granath

Lägg gärna upp en video😍❤️

2014-06-22 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: