2014-06-10 @ 21:50:48 / Filippa

Summer tag!

Nu blir det ett inlägg som inte handlar om hästar . Det är ju strax sommar , eller det är ju sommar med strax sommarlov . Så jag tänkte göra en liten "summer tag" . 
 
Varmt eller kallt?
Varmt blir det, men ibland kan det vara väldigt mysigt när det är kallt också .

Favorit årstid?
Sommar, just nu iallafall :)

Sommar/poolen
Båda får det bli . Kan inte välja . 

Favorit sommar aktivitet?
Vara i stallet (såklart) , rida , spela fotboll , vara med kompisar , bada , äta glass om det är en aktivitet . Mycket kul händer på sommaren. 

Favorit sommar outfit?
Många,många . Men till mig själv ett par shorts och nån snygg topp . 

Shorts eller kjol?
Andvänder mest shorts , men kjol är också gulligt .

Vilken sak är ditt måste i sommar?
Svårt , kan inte riktigt svara på den frågan .

Ska du kampa?
Vet ej .

Ska du på semester?
Yes , spaninen :D 

Är du en person som bär solglasögon?
Ja !

Favorit sommar mat?
Grillat är riktigt gott .

Favorit sommar drink?
Vet inte riktigt tyvär .

Har du åkt vattenskidor?
Inte vad jag vet eller minns . 

Favorit glass?
Gillar såå många glassar ,men någon god mjukglass .
 
Favorit smink produkt under sommaren?
Vet ej ,men kanske ögonbrynspenna eller läppbalsam 
 
Glöm inte att kommentera vad ni vill läsa om , inga ideer . 
Min babe ♥
 
//Filippa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: