2014-03-15 @ 17:11:05 / Fanny & Filippa

Dagens tävlingsresultat!

Idag var det ju tävling på timrå . 
 
Jag (Filippa) och Totte
 
Jag och Totte hoppade LD , vilket motsvarar 70 cm . På framridningen var han väldigt duktig , även på framhopningen . Han hoppade fint . Inne på banan så var han också väldigt glad . Öronen frammåt hela tiden , han trampade inte in på nått hinder . Hoppade runda och fina språng. Vi nollade , fick bäst tid . Jag och Totten vann:) Eller delad första plats . Men vi hade bäst tid ;) hihi .  Han var grym , är såå himla nöjd !
 
 
Fanny och Totte
 

Jag hoppade LC . Först red jag fram i trav och skritt i deras paddock  ,jobbade han litegran bara , helt valnigt :) Han kändes jätte bra .Sedan red jag in i ridhuset och red fram lite mer där , i alla gångarter . Han kändes super bra . Lugn och pigg på samma sätt , svårt att förklara . Men kändes super . Sedan började jag hoppa . Jag brukar inte hoppa fram så jätte mycket , och inte heller så mycket eftersom vi brukar rida en LD först .Men han hoppade fina och runda språng på framridningen .  Sedan travade jag han lite och sedan skulle jag in på banan. Var faktiskt inte så nervös vilket var superskönt , utan mest Koncentrerad . Men vi dubbelnollade och han var underbar . Ni vet den känslan när allt bara flyter på . Han hoppad fina språng och han trampade inte in eller något sånt . Jag är så himla nöjd . Wow känsla. Vi fick inte någon placering men spelar absolut ingen roll när det gick så bra . Klart det är så himla roligt att få rosset , men det kändes så bra . Men jag kom på 9 plats . Det var massor som var med i klassen och jag tyckte det var bra . Är iallfall supernöjd :D
 
 
 
Lite charmig bild tyckte jag , hehe . Fler bilder kommer , och även film :) 
 
/FANNY&FILIPPA
 
 


Postat av: Vilma

Hej tjejer!
Vill bara säga att jag följt eran blogg ett tag och från när ni på tävling hade typ bebis rosa på allt ;) till nu när ni blivit så duktiga och har så fina outfits på söta totte! Menar inte något taskigt! Men tycker ni är sjukt duktiga på det ni gör och ni är bara as söta! Måste verkligen få ur mig detta! Ha det så bra!
Kram<3
Glöm inte heller att vara med i vår tävling dör ni har chansen att vinna en love spel!! Kram på er tjejer

2014-03-15 @ 17:59:27 / http://jennyvilmas.horseworld.se
Postat av: Katrinne

Duktiga ni! Grattis till resultatet! Jättefin blogg! Kul att ha hamnat här och kikat in! Välkommen till mig och min häst!

2014-03-15 @ 21:55:23 / http://ryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: