2014-03-21 @ 18:43:02 / Fanny

Fin pållen♥

Idag red jag en liten mysig tur ,för att i onsdags var det trimmningoh igår dressyrträning . Så han var värd en liten bys tur i fin vädret . Snön håller på att smälta bort (igen) och solen skiner :) Vi travde och galopperade , såklart skrittade vi också . Supermysigt !Nöjd med Totte i allafall , ställde inte så mycket krav , han fick inte arbeta så mycket . Utan det var bara en mystur . Filippa gick med för att hon skulle fota . Det vart några bra bilder tycker jag :)Bjuder på en i detta inlägget . Filippa och mamma fixade alla stallsysslor , jag borstade såklart Totte och så . 
 
Påvägen hem stannade vi på hemmakväll och köpte lite godis , gotti . Myskväll framför tv:n (Lets dance) står på schemat .Nu ska jag gå och äta lite ..
 
hörs mer senare //Fanny
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: