2014-03-19 @ 15:22:00 / Inköp!

Inköp !

Vi och mamma beställde ju lite saker till Totte , det ena kom i fredags och en sak kom i måndags . 
 
Ett rosa ridtäcke i fleece . Supergulligt och så . Det beställde vi ifrån myone.se . 
Rosa glansigt schabrak , supersnyggt .Det är beställt från 
horze.se.
Ljusrosa benskydd , supersöta . Passar perfekt till vår ljusrosa outfit . Även det beställt från horze.se . 
 
 
Supersöt rosa grimma som det står young rider . Beställd från horze.se 
 
//Fanny och Filippa
 
 
 


Postat av: evie

Kul med lite nya grejer! Det är klart Totte ska ha rosa :D

2014-03-19 @ 17:44:21 / http://evieastrom.se
Postat av: Nicole<3

Jag tycker ni är super söta och verkar jätte schysta och roliga.
Skulle betyda guld om ni ville kommentera nått på min frågestund för jag har inte fått några frågor. Läser eran blogg varje dag och det är min absoluta favorit blogg.
puss på er<3

2014-03-19 @ 19:49:33 / http://nattstad.se/nicolejeppsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: