2014-03-22 @ 11:39:00 / Filippa

Solig och fin dag !

Gud vad fint väder det är ute , solen skiner och snön håller på att smälta bort .Det är så vår vädret ska vara...
 
Imorse var vi och släppte ut alla pållar , fixade allt åt Totte och Shanti . När vi kom hem åt jag frukost , tog en cykel premiär tur . Bara fram och tillbaks på gatan .Men endå! Fixade lite på altanen , och har tagit det lungt . 
Ska strax tillbaka till stallet igen . Totte ska ridas i underbara vår vädret . En mys tur  :) Hur är vädret hos er ? Vad ska ni hitta på idag :)
 
Ikväll blir det tv mys . Titta gärna in på sundsvallsryttare.horseworld.se .En blogg vi har tillsammans med Hedvig , igår fixade jag och Fanny en ny header till den . Kolla gärna in och skriv vad ni tycker ! 
 
Inte så mycket mer som händer idag faktiskt . Eller jo , vi ska gå ut och äta med la familia . Gott! Bloggen ska hållas uppdaterad , vet inte riktigt vad jag ska skriva om . Men kommer säkert på saker senare . Hörs senare , ha en grym lördag allesammans :D 
 
En liten selfie som jag och Totte tog igår , fina ;) 
 
//Filippa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: