2014-03-17 @ 07:39:00 / Filippa

Stallmorgon<3

Har vart i stallet nu på morgonen , släppt ut alla pållar och även storhästarna . Huligan och Morris , och ponnysarns Totte , chaba , joey och shanti:) 
 
Påväg hem nu , ska fika , fixa mig lite och byta om . Sen ska vi till skolan .Inga speciella ämnen idag m slutar 13.50 .Måndag idag , ni som inte visste det ... Ny vecka ! Efter skolan ska jag hem , fixa lite sen stallet. Rida , fixa , ta in hästar m.m . Vart faktiskt väldigt sur imorse när jag vaknade , det har snöat inatt så det är vitt överallt . det var ju vår nyss . Sol och underbart ! Jäkla mars väder ;( .Väldigt deppig blev man då när man såg snö , puhuu . Man trodde ju att sommaren var påväg nu  , eftersom igår var det underbart väder . Tänkte rida på banan idag , den var så fin och upptinad men nu . Nja , då får vi se vart jag rider ;) . Cykeln åkte fram igår , kanske inte så bra att cykla nu . Men troligen ska det bli sol imorgon och inte snöa. Då kanske snön går bort lite . Vi får hoppas på det bästa . 
 
Hoppas ni får en jättebra dag i allafall . Ny vecka , nya möjligheter som man brukar säga , haha . 
Puss , hare bäst // Filippa 
 
En bild på pållarna imorse . 


 


Postat av: Sanna Svedin

Lust att göra ett bloglovin byte?:)

2014-03-17 @ 14:48:42 / http://sannasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: