2014-05-25 @ 20:32:36 / Fanny & Filippa

Bra dag på näset !

Idag var vi och tävlade på näset ,en superhärlig tävlingsdag med en kung till ponny . När vi lastade ut honom började det spöregna , så det var lite surt . Allt vart blött , ingen har väll dött av lite vatten ? Haha . Men det slutade efter ett tag , banan var inte blöt , som tur var ! 
 
LD (Filippa och Totte)
 
Jag var inte nervös alls faktiskt , känner mig väldigt tryggt på LD . Men det är väldigt roligt :) Gick in på banan och var väldigt taggad . Han hoppade allt utan att tveka , hinder 1-12 .Totte tyckte det var superkul . Det vart en blågul rosset ,alltid kul med rosset :). En bra runda . 
 
Denna bilden fotade Fanny på mig . 
 
LC (Fanny och Totte)
 
Han hoppade helt uuuuunderbart på framhoppningen , var inte heller så nervös utan mest taggad . Gick in på banan och han var så grym , hoppade å fint . Kom mot sista hindret , då var det två hinder bredvid varandra . Så jag vart osäker vilket jag skulle ta , kunde banan helt utan till men fick hjärnsläpp .Så fick lägga en volt , men Totte var grym . Han hoppade jättebra och var pigg och glad . Om jag inte skulle fått hjärnsläpp så skulle jag blivit placerad . Grymt nöjd över Totte i allafall . Han är bättre en bäst :) ♥
 
En bild som Filippa fotade på mig.
 
//F&F
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: