2014-05-17 @ 22:51:00 / Fanny

Dagens tävlingsresultat!

LC -80cm(Fanny och Totte) 
 
Jag tävlade då LC som ni märkt . Gick super bra . Nolla på alla hinder och kom 2 utanför placering. Han kändes verkligen superbra , tvekade inte på hindrerna och hoppade super fint. Kändes verkligen som en super runda . Det var även första utetävlingen för iår för oss . Vilket kändes super bra . Älskade ponny ♥ film kommer... 
 
 
LB-90cm (Filippa och Totte)
 
Idag skulle vi även debutera LB , hade inga höga krav alls . På framridningen och framhoppningen kändes han bra . Hoppade fint och sånt , inne på banan var jag såklart nervös och taggad . Han hoppade 1,2,3,4 jättebra .Femman var en kombination , där stannade han, jag tryckte på honom . Och då hoppade han stillastående , rakt upp i luften =piloten uppe på ryggen flög av .Men jag lanade typ på fötterna,gjorde inte illa mig alls .  Men det var vår första LB, så jag är endå nöjd med Totte . Bara att träna och träna , inget går ju på en gång . Endå väldigt nöjd över Totte .Världens bästa ponny♥. Solen sken och det var runt 20+ glader , Totte vart trött efter LC:n , vi hyrde utebox så han fick stå där i mellan klasserna ..Så det var bara kombinationen som var problemet , ska träna mycket på kombination  . Söt ponnyn!
 
 
Vi båda är nöjda med dagen i ånge , nu taggar vi till nästa helg :D
Bilderna i dessa inlägg har jag och Fanny fotat på varann ..
 
//F&F
 
  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: