2014-05-30 @ 11:20:00 / Fanny & Filippa

Gårdagens tävlingsresultat!

Filippa och Totte 
 
Hoppade först 85 cm ,alltså för Totte LC+5. Han hoppade skitfint på framhoppningen, verkligen  . Jag var inge nervös alls.. Gick in på banan hoppade hinder nummer , 1,2,3,4,5,6 utan problem. Mot 7:an "jagade " jag på han och då vart det ett stopp , och jag flög av .En ryttarmiss , men Totte var grym .Minst sagt! Det var en klubbtävling så då hoppade jag upp igen och fick fortsätta på 7,8,9 och 10 :an då hoppade han jättefint . Sen så hoppade jag även 75 cm , LD+5. Där nollade jag och fick rosset , Totte hoppade jättefint och så . Jättenöjd med kingen♥
 


Fanny och Totte
 
Jag tävlade då dressyr , LB:1 . På framridningen kändes han jättebra. Red lite olika delar från programmet . Serpentiner , travökningen osv.Han kändes superfin . Inne på banan gick det också superbra. Han kändes jättefin osv. Vi fick 63,19 procent och 183 poäng . Så supernöjd , och det ledde oss till en rosset . Min älskling kunde vara en dressyrponny idag alltså . Film kommer att komma om ni vill ha det :)
 


 
Efter tävlingen så var det fotbollsmatch ,vi blev inlånade av 01:orna . Vi spelade mot alnö , det var semifinal på dm. När matchen slutade stog de 3-3 , då vart de 15 minuters tillägg , stog fortfarande oavgjort .Sedan vann SDFF(de laget vi spelade i ) på straffar , grymt :D Vädret har varit as nice hela dagen . 
 
/Fanny & Filippa


Postat av: Tuva

Vad kul, grattis :D

2014-05-30 @ 20:19:15 / http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: