2014-05-21 @ 14:44:44 / Filippa

Solen skiner!

Idag har det verkligen vart varmt , det har vart runt 23 grader . Igår hade vädret lite humörsvängningar , ena sekunden var det kokett och soligt , och helt plötsligt spöregnade det , jag menar verkligen spöregnade ... Totte vilade igår , men vi borstade honom , och fixade allt endå såklart . Sen fick han stå ute och beta väldigt länge. 
 
Skoldagen idag har varit ganska chill , sista lektionen hade vi idrott . Vi spelade fotboll , det var jättekul . Inte så konstigt då jag gillar fotboll , men varmt var det . Man har gått i linne hela dagen , sköönt . Sommaren är påväg hit . Sommarlovet också för den delen :D Så j*kla skönt . 
 
Nu håller Fanny på att göra fika åt mig ,lyx ;) Sen ska vi åka till stallet , Totte ska ridas ut . Vet inte vart en ,också ska vi även rida Hedvigs ponny Chaba på lektion . Då hon har trumbon uppvisning  :) Det är ingen hoppträning idag .
 
Hörs senare iaf , nu måste jag äta fikat Fanny har fixat . 
Puss puss //Filippa
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: