2014-05-19 @ 14:08:14 / Filippa

Vinst igår +ridpasset igår

Hej på er , måndag idag . Kom precis hem från skolan ,ganska lugn dag i skolan , inte så många "lektioner" . 
 
Igår spelade vi match mot kovland+SFF (dom har gått ihop). Vi vann med 2-0 , alla spelade asbra och jag gjorde båda målen :D Väldigt jobbigt att spela i det vädret som var igår , kokhett och solen sken . Så man fick dricka väligt mycket vatten . 
 
Igår red jag ut me Totte , trodde han skulle vara trött efter tävlingen i lördags . Men icke , han var pigg :) Red barbacka nedre och övre rundan i alla gångarter . Totte var dutti , mijn bäsii pojke ♥ 
 
Ha en fortsatt bra måndag så får vi höras . Pappa kom hem från prag inatt och då fick jag tre produkter från vitoria`s secret . En body wash , en bodymist och en till bodymist som jag och Fanny delar på.. Vart superglad :D
 
//Filippa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: