2014-11-26 @ 21:07:37 / Filippa

Glögg,lussebullar m.m i stallet!

Idag när vi kom till stallet köpte mamma med sig en pizza till mig henne och Fanny. Stallmiddag, sedan började jag fixa och borsta Totte. Mamma och Fanny fixade stalljobbet. Jag red ut en liten tur i skogen med Anna och hennes häst Konrad. Vi tänkte att vi skulle rida i alla gångarter,men det vart inte så. Vi red övre rundan , underlaget är verkligen inte de bästa .Snare sämst typ, hårt och gropigt. Jag skrittjobbade Totte lite och så , en lugn liten tur i mörket fick det bli. Det är mysigt det.
 
Efter det så borstade jag av Totte ställde in han i boxen , han fick lite em hö . Sen gick vi alla i stallet in till fikarummet , vi skulle ha ett litet möte. Vi drack glögg, åt lussebullar,pepparkakor och massa annat gott. När det var färdigt gick vi och nattade Totte. 
 
Nu ska jag dricka lite te ,och plugga lite . Sedan är det dags för att dejta kudden . 
Hoppas ni haft en bra dag , hörs mer antingen sen eller imorgon. 
 
Fina Totte och Sassa ♥
 
//Filippa
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: