2014-11-23 @ 10:37:42 / filippa

Godmorgon alla glada!

Godmorgon på er alla glada,godmorgon på er sura också.
 

Jag och Fanny vaknade vid 08.45. Nu sittet vi med varsinn dator och kollar runt lite på internet. Vi ska strax gå och göra iordning lite frukost. Mellan 11-halv tolv ska vi åka till stallet.Vi ska hoppa lite i ridhuset,det är ju vila ifrån hoppträningarna nu,det har även vart det i ungefär två veckor. Så nu var vi lite hoppsugen,så Fanny ska hoppa Totte i ridhuset. Det är fritt att hoppa i ridhuset mellan 11-14 på söndagar. 
 
Efter stalle ska vi hem och äta middag sedan kommer Hedvig och Susanne till oss och då ska vi prata om stockholm resan lite,alltså stockholm horse show . Idag är det en vecka kvar till 1 advent, och det kommer vi "fira" i Stockholm. Nästa helg ska man även ta fram lite julsaker , vi kommer göra det på torsdagen eftersom vi är i Stockholm hela helgen. På torsdag ska vi även julpynta stallet, mysigt. Ni kommer självklart få se bild på det . 

Jag vill att det ska komma mer snö , det är ju faktiskt bara typ 4 veckor kvar till julafton . Nu är det lite lite vitt på marken , men jag vill ha mycket snö jag. Har ni snö hos er? 

Hörs mer senare ,ska gå och fixa fika nu.Ha en jättebra dag :) 
 
/Filippa 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: