2014-11-16 @ 21:48:03 / filippa

Rida,rida,rida.

Inatt sov vi över hos Natta, vi har haft jättekul. Imorse gick vi och släppte ut hästarna , hennes hästar. Vill också bo på hästgård och kunna gå ut till stallet när som helst. Vi släppte i allafall ut pållarna , gick in och fixade frukost .Vi gjorde toast och oboy . Sedan åt vi lite mera godis , gick upp och rakade hennes lilla mini shettis Milli. Fast det gick inte så vidare , hon hade så tjock päls så rakmaskinen kom inte igenom. Vi borstade i allafall henne och så , och sedan fick jag och Fanny rida hon. Hon är så sjukt liten och gullig. 

Vi red på en liten grusväg i alla gångarter.Sedan hoppade vi lite , hon var jätteduktig. Vi hoppade både barbacka och med sadel. När vi hade ridit henne gick vi in och åt lunch och sedan ut till stallet igen. 

Då gjorde jag iordning Sassa och Fanny Robin Hood( en liten B-ponny). Vi red till hockeyrinken. Red där i alla gångarter. Både sassa och Robin Hood var jätteduktig. 

Vid halv tre åkte vi till Totte. Mamma hade fixat alla stallsysslor när vi kom dit men vi myste med Totte och Fanny red en uteritt med Anna. Totte hade varit jätteduktig . Dom myste mest bara på i alla gångarter, reacade gjorde han. 

Resten av kvällen har vi bara varit hemma.Ätit mat,duschat, ätit upp godis som var kvar sen i fredags, sett på tv . B.l.a när dom tränar till stjärnhoppningen . 

Godnatt hoppas ni haft en bra helg, det har jag haft. 

Love u all


En bild från igår på min myskille<3 


Postat av: Anonym

Är Robin Hood ganska ny i stallet ? :D

Svar: Nej , det är en av Nathalies hästar och hon har haft den i 8 år . Den står i hennes stall inte i vårat.. :D Fast det är första gången vi rider den.
None None

2014-11-17 @ 16:04:35
Postat av: Anonym

Okej för min kompis höst Robin Hood har precis blivit såld så tänkte om de var han :)

2014-11-17 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: