2014-10-18 @ 11:07:42 / Filippa

Gårdagens stall m.m !

Hej på er , det var längesedan .
Tyvär! 
 
Igår började dagen med skola , vi hade dom vanliga ämnerna + utvecklingssamtal . Det gick bra tyckte jag :) . Vi fick sluta typ 13.10 så det var nice . När vi kom hem så fikade vi lite , och sedan åkte vi till stallet . Mot världens bästa Totte . 
 
Han hade vilodag igår , men när vi kom dit fixade vi allting i stallet , sen tog vi in Totte och borstade honom . Och sen gick jag och Fanny en prommis med Småtte . Så att han skulle få röra på sig lite , så att han inte blir stel eller så . När vi hade fixat klart allt uppe i stallet så åkte vi ner till srk . 
 
Vi hade ridlektion igår , men vi var inte med mä Totte utan två ridskoleponnysar . Det var hoppning och vi hoppade en serie  . Jag hade en stor ponny som heter Salina . Det gick bra , hon hoppade fint . Jag kände mig väldigt liten på henne  ,hehe . Men det gick  bra :) . Fanny red en liten c-ponny som heter Lukas , hon är också nöjd och han hoppade bra .
 
Sen åkte vi hem , åt middag . Supergott . Sen gick jag Fanny ,Amanda och Emelie på gården . Och där var vi med Felicia+2 , Bella , Emilia , Emma och sedan frågade vi om Hedvig ville komma och då kom hon sen var vi även med Tuva . Vi hade jättekul , vi spelade fotboll med några . Tjejerna mot killarna och vi ägde ;) . Sen så chillade vi , dansade och hade modeshow m.m . Kul var det i allafall  . 
 
När vi kom hem åt vi godis ett tag sedan gick jag och la mig och skulle sova . 
Vad gjorde ni igår ? 
 
//Filippa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: