2014-10-26 @ 23:32:47 / Fanny

Mystur

Hej på er allihopa! 

Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iallafall haft. Dagen började med att vi vaknade, fikade lite och sådär. Och vid 11.00 tiden åkte vi till stallet. 

När vi kom dit började vi med att fixa allt i stallet, mocka, packa hö , fylla vatten osv. Sedan tog jag in Totte och tog in han. 

Borstade han. Och allt såntdär. Sedan red jag ut med Linn och Filippa, Filippa red en liten ponny i stallet. Vi red iallafall mot kvarsätt. Till en galoppbana som finns där. Supermysigt.

Totte var jätte duktig. Jag travade runt 2gånger, en gång i varje varv.  Sedan galopperade jag runt 3gånger. Totte var jätteduktig, pigg å glad. 

Dom andra ponnysarna var också väldigt pigga. Höstkänslor. Är iallafall jättenöjd med Totte. Världens bästa. 

Vi red i lite mer än 1h. Men nu ska jag sova och ni kommer att sova gott. 

En gullig bild på mig och Totte som jag knäppte före ridturen.

/Fanny


Postat av: Thea

Vad mysigt det låter! :)
Kolla gärna in på min blogg med foton på resor, hästar och höstlov! :)

2014-11-10 @ 20:08:14 / http://minafoton.blo.gg
Postat av: Angelica

Vilken urmysig bild!

2014-11-10 @ 22:14:09 / http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: