2014-10-31 @ 21:32:18 / Filippa

Tagga KM imorgon!

Imorgon är det klubbtävling på klubben , en klubbtävling . Och inte vilken klubbtävling som helst utan klubbmästerskap ( KM) . Det ska bli såå kul och jag är så himla taggad . Vi ska hoppa imorgon på KM , näst sista tävlingen iår  , tror jag . Det finns ju fler ,men inte som vi ska vara med på . Fanny ska hoppa Sassa , Natalies ponny . Och jag lilla SmåtteTotte . Vi båda ska hoppa höjden 80 cm , LC . 
 
Idag var det KM i dressyr , som vi egentligen skulle vara med på . Men vi hade ju fotboll idag så vi hann inte ;) . Jag och Fanny ska strax börja ta fram lite utrusning vi ska ha . Vi båda ska vara rosa tror jag. Jag och Totte ljusrosa och Fanny och Sassa mörkrosa . 
 
Imorgon ska jag nolla , i allafall försöka . Inga stopp vill vi ha i allfall :) . Jag måste hålla om hela tiden , inte slappna av alls . Prata med honom , rida nogrannt , i bra tempo  så kommer det nog gå bra . Jätte taggad är vi båda i allafall . 
 
En bild på älsklingen innan ridturen igår . 
 
//Filippa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: