2014-09-12 @ 21:42:39 / Filippa

Nu är allt packat och fixat!

Idag red jag ridlektion med Småttetott . Vi gjorde  lite olika övningar , han var duktig i allafall . Efter ridlektionen tog vi Totte till duschen och duschade av honom så att han vart ren och fin . Sen fick han på sig ett mysigt fleecetäcke . Jag gjorde en inbakad fläta i svansen på honom , då kommer den glänsa och vara lockig imorgon . Jag gjorde även knoppar över hela manen . Smorde allting ,tog fram alla tävlingsgrejer och sånt . Imorgon ska jag tävla som ni kanske förstått i det här laget . 
 
Men vi ska nämligen tävla en dressyrtävling vilket ska bli superkul .Vi ska rida programmet LB:1 . Så det blir tidig morgon imorgon som det brukar bli för oss hästmänniskor :D 
 
Nu ska jag ta det lite lungt , sen göra mig iordning för natten och sova . 
Godnatt hörs imorgon , bilder och film från tävlingen kommer imorgon . Även lite inlägg innan start tror jag  . 
 
//Filippa
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: