2014-09-19 @ 23:19:41 / Allmänt

Nyklippt och nyduschad !

Idag klippte totte sig, eller en tjej som heter Ida klippte totte . Manen svansen och pannluggen. Supefin vart han , hans  man växer såå himla fort . Det gjorde hon medans vi var i skolan . 

När vi kom till stallet så fixade vi och mamma allting . Fanny började borsta småtte . Sen red hon ner på ridlektion med honom . Det var typ markarbete .Totte var jätteduktig . Jag red en ridskoleponny. När vi kom upp till stallet så duschade vi totte , smorde all utrusning och tog fram våra grejer till tävling imorgon . Så nu är allt packat. 

Imorgon ska jag du tävla . En LC på näset . Första innomshus tävlingen på säsongen . Jag är jätte taggad och Totte också . När vi hade fixat allt i stallet ställde vi in Totte i boxen med ett fleecetäcke(eftersom han var blöt). Också fick han mat och sen natt. Mys!


Vi åt sedan donken till middag , gott . Tittade på film och åt godis. Har även packat det sista inför imorgon . Nu säger jag godnatt . Sov gott <3 

Mamma hade även vart på hööks . Och då fick vi ett nytt schabrak , ett lila som vi ska ha imorgon . Supergulligt. En jättesöt grimma med hjärtan på , reflexbenskydd och skoputs till våra stövlar. 


Man kanske inte ser jättebra att han är nyklippt på bilden men i verkligheten syns det. Världens sötaste! 

//Filippa 


Postat av: Lovisa Magnusson

Åh va söt :D

2014-09-20 @ 10:48:11 / http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: