2015-02-22 @ 00:53:16 / Allmänt

Dagens tävlingsresultat!

Idag hoppade jag LC på Timrå, men vi var där innan för att Hedvig åkte med oss och hon tävlade LD. 

Jag skrittade fram Totte länge, då vi hade lång tid på oss. Men det var väldigt mysig då "vårsolen" sken. Gick sedan banan ett par gånger så jag var säker på den. Innan jag fick gå in på framhoppningen så skrittade och travade jag SmåtteTott lite ute så att han skulle hålla sig varm och inte bli stel. 

När jag sedan gick in på banan började jag hoppa fram, ett språng på varje hinder. Och shit vad han hoppade, han hoppade så fint, trampade inte in på ett enda hinder och det kändes så bra. Han var väldigt pigg och stark också ;). 

Inne på banan hoppade han också fint, fick ett stopp på hinder nr 5. Som var helt onödigt, han skulle kunna hoppa det, lätt. Han kom rätt och allt, tur han är bäst endå. Resten av banan hoppade han bra på. Jag är nöjd över min finaste Totte, dock vart jag lite irriterad över stoppet för det skulle vi kunna klara oss utan. Men men, han är somsagt bäst och sötast endå;) 

Imorgon kommer det troligtvis bilder från när jag hoppade inne på banan. Bropå när jag får dom. Här har ni en bild på mig,Totte,Natta och Sassa <3 

//Filippa 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: