2015-02-10 @ 22:05:29 / Allmänt

Grönt kort prov -hur gick det

Totte hade vilodag idag, men vi fixade såklart allt åt honom+ att vi gick ut en prommis med honom och självklart fick han massa pussar & godis. När vi var klar i stallet så åkte vi ner till klubben. Hade grönt kort prov som började 18.15 . Det gick bra, tror jag och hoppas. Det kändes som jag klara det, men dom ska rättas imorgon och sen får vi veta. Jag skulle bli så jäkla sur om jag inte klara det. Men det gjorde jag, i hope. Kommer självklart skriva till er när vi vet. Men nu är det klart iaf,och vi hoppas att vi klara det;)) . 

Har ni tagit grönt kort?





Postat av: evie

Jag tog mitt gröna kort i höstas ... som 32-åring ;) bättre sent än aldrig! Håller tummarna att det gick vägen för dig!

2015-02-10 @ 22:30:17 / http://nouw.com/evieastrom
Postat av: Frida

Anmälde mig till en grönt kort kurs igår faktist, så i slutet av Mars har jag förhoppningvis grönt kort :)

2015-02-11 @ 07:23:05 / http://fridalinden.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: