2015-02-09 @ 22:42:27 / Fanny

Härlig uteritt

Hej hej! 

Idag red jag ut en tur med Lova & Nova. Dom står i ett annat stall nära oss, så dom kom till vårt stall och mötte upp mig. Vi red iallafall övre och nedre rundan, travade hela nedre. Och även uppför en backe som kallas "Ivars backen" . Det var väldigt mysigt, vart ingen galopp , men det är ju riktigt bra träning att trava i djupsnön. Vi red i 1 timma , och jag är jättenöjd med totte. 

Klockan 21.00 ikväll började ju "drömprinsen" ,om jag minns rätt att det heter så, om ni inte kollade på det, så måste ni kolla på det. Det är väligt likt ryttareliten, så om ni tyckte om det programmet så tycker ni garanterat om det som var idag :)) 

Hörs imorgon, sov gott! 

Bild på mig & Totte från tävlingen förra helgen. 

/Fanny 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: