2015-02-04 @ 22:48:14 / filippa

Hoppträning idag!!

Idag har jag haft hoppträning, super kul. Vi travhoppade lite, hoppade lite allt möjligt. På slutet en liten bana. 

Började med rida fram lite fritt , travade sedan över lite bommar på en volt , hoppade 2 små bockar i galopp på en annan volt . Sedan började vi travhoppa lite. Hoppade sedan lite hinder var för sig och på slutet en liten bana, eller snarare 2 banor. 

Totte hoppade superfint hela tiden , pigg och glad som vanligt . Jag är supernöjd, verkligen . Bästa Totte<3 

Film kmr i ett annat inlägg . Efter detta tror jag. 



I måndags gick jag och Hedvig ut på en mysig kvällspromenad med pållarna,45 min . Igår (tisdag) red Fanny ut nedre/övre rundan i skritt och trav. Och idag (onsdag ) hopptränade vi . 

Ursäktar även för vår uppdate , har inte haft lust riktigt och så. På tisdag har vi det stora provet på grönt kort kursen, måste träna lite dit. Och i måndags började även våra nationella prov , svenska . Hade 2 prov i måndags , 2 idag. Så ganska skön vecka endå, vi har inte jobbat så mkt förutom nationella proven också har vi även haft simning med skolan. Men vi har fått slutat tidigare varje dag, skönt. Nog pratat om det , tänkte bara sammanfatta det vi inte skrivit ut här. Hoppas ni haft en bra onsdag så hörs vi imorgon , filmen från träningen kommer upp imorn . Om ni vill alltså :))

Puss och kram !! 



Postat av: Agnes

Hur gick det på gröntkort provet? Kommentera gärna min blogg! Kram :) www.nouw.com/torpalyckanswilliam

2015-02-06 @ 16:02:33 / http://nouw.com/torpalyckanswilliam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: