2015-02-13 @ 10:00:08 / filippa

Några saker jag vill göra om i mitt rum

Åh, när man ser på massa filmer/bilder får man sån inspo att göra om rummet. Jag har länge velat göra om mitt rum, riktigt cozy. Ett mysigt & moget rum typ. Ni vet nog vad jag menar. 

-jag vill måla hela rummet vitt, på väggarna då. Då jag har vitt tak.

- Ha kvar Totte väggen och alla rosseter där dom hänger. 

-ta bort mitt skrivbord. 

-I min lilla myshörna som jag har vill jag ha en vit soffa, en liten. Massa lurviga filtar och mysiga stora kuddar. 

-Ett nytt sminkbord med en spegel och massa lampor runt. 

-Ett lågt bord med min dator på, och massa små ljus. 

-Ett nytt och stilrent överkast till min säng med stora kuddar och filtar. Typ vitt/beige. Det ska typ hela mitt rum vara.

-Bort med allt skit, och sen vill jag inte ha kvar t.ex mitt skrivbord, och lite färgglada hyllor m.m. 

Detta kanske var helt ointressant, men det är ungefär så jag vill ha mitt rum. Svårt att förklara, Stilrent och cozy typ ;) Såklart en matta, men det har jag. Och jag vet inte när jag ska göra om mitt rum men när det är gjort får ni självklart bilder. 

Ha en fortsatt bra fredag:)) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: