2015-02-16 @ 23:09:22 / Allmänt

Så himla fin idag!

Idag red jag i ridhuset på Totte, innan jag red och borstade Totte så fixade jag och Fanny klart allt i stallet åt Roggebus. Jag jobbade mkt bommar och sådant, lite markarbete kan man säga. Travade och skrittjobbade när jag kom ner till ridhuset. Lite på volt och fyrkantsspåret, gjorde halter vid olika bokstäver. Sen så började jag att trava på volt över en bom. Travade över alla volter då dom låg som på en serpentinbåg. Flyttade han mellan bommarna, han var superfin och lyhörd. Jobbade mycket galoppjobb, över bommar på volt och flyttade han mellan bommarna även i galopp. Galopperade över bommarna på serpentinen och bytte galopp mellan varje och mycket sånt. Han klarade allt utmäkt, bytte galopp åt båda varven när jag gjorde galoppombyten och jag är supernöjd. Ett bra rispass . Travade sedan av och skrittade hem, sen massa mys med bästa Totte <3 

Nu ska jag sova, godnatt. Vi är lediga imorgon , har studiedag. Riktigt skönt ska det bli :)) 

//Filippa 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: